انتشار تصاوير برهنه 35 هزار نفر در اینترنت
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

خبرگزاري فارس: با افزايش اعتراض به استفاده از اسكنرهاي بدن در فرودگاه هاي آمريكا و اروپا به‎بهانه‌هاي امنيتي و انتشار تصاوير برهنه 35 هزار زن و مرد در اينترنت، كميسيون اروپا تحقيقات در اين زمينه را آغاز كرده است.



به گزارش فارس به نقل از زد.دي. نت، اين در حالي است برخي نهادهاي ديگر اروپايي نگراني ها و اعتراض ها را در اين زمينه بي‎اساس مي دانند. از جمله كميته اجتماعي و اقتصادي اروپا معتقد است كه نگراني‎هاي مربوط به نقض حقوق بشر و به خطر افتادن سلامتي بي‎اساس است.
از نظر اين كميته، روش هاي سنتي مقابله با تروريسم كارآيي لازم را ندارد و بايد اسكنرهاي بدن در سراسر فرودگاه هاي اروپايي نصب شود. اين در حالي است كه اين اسكنرها تمام بدن يك انسان را در معرض ديد ماموران امنيتي قرار مي دهند و اين مسئله باعث اعتراضات شديد شده است.
همچنين گفته مي شود كه اشعه تابانده‎شده توسط اين اسكنرها سلامتي انسان را به خطر مي اندازد. در مقابل ادعا شده كه تلاش براي ارتقاي استانداردهاي اين اسكنرها باعث شده تا نگراني هاي ابرازشده در اين زمينه چندان جدي نباشد.
در تازه‎ترين سوءاستفاده از اين اسكنرها تصاوير برهنه 35 هزار مسافر زن و مرد روي اينترنت قرار گرفت. به دنبال اين رويداد مخالفت عمومي با استفاده از اسكنرهاي يادشده به نحو چشمگيري افزايش يافت.

پ.ن:یاد اون خبری افتادم که در ژاپن عده ای مجبور حضور عریان در جلسه امتحان کرده بودند...واقعا فرهن ، تمدنشون اینه که مثل حیوانات عریان بودن یا نبودنشون تفاوتی براشون نداره؟





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: